teisipäev, 20. oktoober 2015

Meie tee koerani...

Mõte võtta meie majja koer tuli minul kallil mehel Antonil. See mõte meeldis mulle kohe ning olin vaikselt ka ise vahvast kutsast unistanud, just poiste pärast. Mäletan, kui mul endal oli lapsena koer ning koolist tulles ta mulle juba poolele teele vastu jooksis. Koer toob palju rõõmu ja tirib mugavustsoonist välja, paneb kindlasti rohkem liigutama ja igaõhtusest teleka ees istumisest loobuma ning poistele, Remole ja Keronile õpetab kohusetunnet, hoolimist, annab kogemuse kellegi eest hoolitseda ning annab juurde ühe suure sõbra. Kuigi pean tõdema, et koeraga seoses on mul ka üks hirm - meie aed muutub "miiniväljaks". Kuigi olen kunagi näinud ühte saadet koertest, kus laulja Jaagup Kreemi kutsat õpetati aias konkreetses kohas asjal käima. See teadmine andis lootust, ehk saavad ka meie lapsed edaspidigi paljajalu murul joosta. 
Tõu osas vaidluseks ei läinudki, mõlema ühine ja ainus valik oli saksa lambakoer, kindlasti lühikarvaline ja paberitega. Asi otsustatud, hakkas Anton internetis turgu uurima ning mina omakeskis mõtlema, millisest aia nurgast saab kutsa WC. 
Veidi netiavarustes surfatud sai paika pandud veel üks kriteerium - koer peab olema süsimust. Miks just must, küsite nüüd. Aga vaadake ise kui äge ja uhke üks must saksa lamabakoer välja näeb. Kindlasti sai üheks otsustavaks faktoriks sai ka see, et nad ei ole nii levinud kui klassikalistes "Komissaar Rex"  värvides koerad.
 











Foto: Internet (https://en.wikipedia.org/wiki/German_Shepherd#/media/File:Black_German_Shepherd.jpg)

Kõik see toimus 3-4 aastat tagasi.
Üsna pea selgus, et musta sakslase leidmine on ikka paras pähkel. Hoidsime jooksvalt silma peal erinevatel kodulehtedel, et õigel ajal jaole saada. Kuid siiski oli kord kirjas, et musti kutsikaid algajatele ei anta, mis tekitas minus tõelist hämmingut - lapsi võivad kõik saada, kuid koeri ei anta. Siis jäime jälle hiljaks, kõik kutsad olid juba broneeritud.
Ja nii me siis muudkui ootasime ja ootasime, kuni käesoleva aasta sügiseni...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar